Erik Fagerlind von SNS mit einigen wahren Worten zum letzten Yeezy Release. Volle Zustimmung von mir, denn auch ich bin beim Release wieder mal leer ausgegangen. Ich bin jetzt nicht super unglücklich oder so, aber mittlerweile habe auch ich etwas den Spaß an der Sache verloren…

Checkt mal die Statistiken von SNS! 🙂 #hightraffic Da soll sich nochmal jemand beschweren, dass die Seiten nicht funktionieren…

It’s yeezy season… I think we had more simultaneous visitors than @adidasoriginals global production of the Yeezy 350. I see a lot of people angry, frustrated and sad. And I share their frustration. We do all that we can for a fair and smooth release – but since we get nowhere near the qty to cover even 1% of the demand, people still misstrust us. I think there is a lesson to be learned here @adidasoriginals. If you continue to undercut the market this hard, people will get tired of trying. I know it is not likely that you will sell us 50000 pairs (I’m game if you are…). But you have to level the field here. Disrupting the marketplace with chaos on release day feels very 2015, and you are the „brand of the future“. I am in Herzo monday – happy to share all info, insight, feedback with anybody who cares #yeezy

Ein von Erik SNS Sneakersnstuff (@erikfagerlind) gepostetes Foto am